Nepabeigtā dienasgrāmata


11. Aprīlis 2021

(bez virsraksta) @ 07:50

[info]krii:
Vairāk kā stundu esmu šorīt pavadījusi, lasot jūsu nakts uzdzīvi.
 

(bez virsraksta) @ 00:30

[info]virginia_rabbit:

"In his 2013 talk, “Translating for Bigots,” translator Adam Talib suggested there is a “hostility” in the mind of many English-language readers to Arab female characters who don’t fit within passive stereotypes.

Translating Arab women characters is … extremely fraught,” Talib said in his talk at the American University in Cairo. “Why? Because if you’re a reader of modern Arabic literature, you know what happens in modern Arabic literature. People date in modern Arabic literature; people have sex in modern Arabic literature; people drink and take drugs.” He added that when reading passages where women move outside of narrow stereotypes, “the reviewer says, ‘What an unrealistic depiction of Arab women.’”

https://newlinesmag.com/review/who-youre-reading-when-youre-reading-arab-women/
 

10. Aprīlis 2021

(bez virsraksta) @ 23:21

[info]virginia_rabbit:
Tags:

Poll #21435
Open to: All, results viewable to: All

Kurš cibiņš, jūsuprāt, vēl ir garīgi vesels?

 

(bez virsraksta) @ 20:22

[info]artis:
Daži cibiņi ir neviļus sev izdarījuši lāča pakalpojumu.
 

(bez virsraksta) @ 16:45

[info]f:
Šodien viss notiek kaut kā nepareizi. Vispirms es ne tikai nevarēju atrast kopīgu valodu ar pašapkalpošanās kasi, bet arī gandrīz aizgāju nesamaksājusi, jo man likās, ja jau esmu te nostāvējusi tik ilgi, tad jau var iet prom tāpat. The shame. Tad, izrādās, lai tiktu pie suši rīgā sestdienā ir jāveic pasūtījums vismaz 2 stundas iepriekš. Un tagad mana procedūra uz VBeam kavējas jau 15 minūtes, which is not a good start.
 

dienišķās sarunas @ 20:33

[info]honeybee:
- Tu redzēji? "Lācis" tagad ir tabuēts vārds
- "Lācis" vienmēr ir bijis tabuēts vārds, vai tad ne? Nu, no tiem, kas ir izdomāts, lai nepiesauktu nelaimi? Bet mēs varam turpmāk lietot vārdu "Pekainis"
 

(bez virsraksta) @ 17:55

[info]chimera:
Motorolleru /smth kāds pārdod? Prasība ir lai brauc un daudz nemaksā
 

tas ir tas lācītis ar medus podu @ 15:12

Sena persiešu gudrība @ 13:58

[info]artis:
Man jautāja, vai ir pareizi melot par to, ka Tu neesi tas, kas Tu esi? Jā, ja nevēlies atklāt savu identitāti, dažkārt vispareizākā rīcība ir melot, acīs skatoties. Tieši vakar iznāca noskatīties "Persischstunden (2020)". Stāsts par ebreju, kas savam oficierim (ne)krietni melo, ka ir persietis. Viņš paliek dzīvs, jo oficieris vēlas izmācīties persiešu valodu. Ebrejs viņam katru dienu māca sadomātu persiešu valodu un paliek dzīvs. Tā, lūk. Melot ir labi* terms and conditions apply.
 

(bez virsraksta) @ 14:19

[info]fedrs:
Izskrēju kovidtestu. Pēc divdesmitā kilometru apavi lika manīt, ka tā kā būtu laiks lūkot jaunu pāri. Par laimi skriešanas apavi ir vienīgais, ko es riskētu oasūtīt internetā. Nu, kabi, vēl varbūt arī zeķes.
 

(bez virsraksta) @ 11:09

[info]juris_tilts:
krishjaanis2: Jūzeris krishjaanis2 apgalvo, ka nav publiski izpaudis savu identitāti, baigi publiski cibā neafišē savu personu un neizliek to publiskai apskatei - ko arī visi ļoti labi var redzēt, ieejot konkrētā jūzera profilā. Grūti saprast, kā daži rakstīti komentāri saistībā ar Telos uzrāda un atklāj jūzera identitāti.
Savukār tu, lielais patiesības un morālo standartu cīkstoni, saki, ka krishjaanis2 savu identitāti ir skaidri atklājis un nav slēpis, turklāt krishjaani2 vēl nosauc par meli. Krishjaanis2 savukārt atkal uzsver, ka nekur komentāros nav publiskai redzamībai un lietošanai rakstījis, izlicis savu vārdu un uzvārdu. Te nav divu patiesību. Par cik es skaidri un gaiši apgalvoju un īpaši pagodinot tevi uzsveru, ka neesmu īpaši izcēlis, afišējis un paudis savu identitāti, man jāsecina, ka melis šajā vienādojumā esi tu."

also krishjaanis2: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:grf7z9LgADkJ:klab.lv/users/heda/238957.html+&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=lv

UPD: ja atvērsiet linku, tur skaidri un nepārprotami cibas lietotājs krishjaanis2 norāda, ka ir telos.lv redaktors Krišjānis Lācis.

UPD2: krishjaanis2: Paskat, šis stalkojošais krīps grib savos privātajos un hipertrofētajos krusta karos ievilkt vēl kādas trešās personas. Es saprotu, ka tevi varbūt aizskar kaut kādi abi redaktoru viedokļi, bet nu saņemies taču, proties kaunu. Aizej uz Telos un izlasi Aicinājumu, paraksti Memorandu, būsi šodien izdarījis vismaz vienu labu darbu un daļu no sastrādātā kauna nomazgājis.

juris_tilts: Bet kādā ziņā ievilkt trešās personas. Piem., ja telos.lv galvenā reaktore Agnese Irbe zinātu, ka otrs portāls redaktors Krišjānis Lācis ir melis un cibā kā krishjaanis2 izturas netikumīgi (gadiem ilgi) un necienīgi un nekā neatbilst telos.lv vadlīnijām, tomēr vienalga sadarbojas ar viņu portāla redakcijā, kas postulē augststus morāles standartus. Vai tādā gadījumā es uzskatītu, ka arī Agnese Irbe, telos.lv galvenā redaktore, izturas amorāli un neatbilst pašpasludinātiem tikumības standartiem? Jā, tieši tā es domātu, es uzskatītu viņu par liekuuli un meli.

UPD3: krishjaanis2: Nē, tu nevienojies ar mani, ka šī strīda iegansts ir metožu nesaskaņas, es tam nepiekritu. Man tas drīzāk izskatās tā, ka juris_tilts ļoti neapmierina portāla Telos darbība, jo, piemēram, viena no obligātām žurnāla nostādnēm ir cīņa pret viendzimuma laulību legalizāciju, kas, spriežot pēc agrākiem ierakstiem, ir ļoti svarīga juris_tilts. Tāpēc viņš ir gatavs nodarboties ar iespējami netīrāko un bezgodīgāko sišanu zem jostas vietas tikai lai aizsargātu tālāku Latvijas slīdēšanu pagrimuma, pazemojuma un laulības institūta iznīcināšanas virzienā. Šis nekrietnais juris_tilts nolūks ir tik acīmredzams, ka es nekādā gadījumā negrasos šim melīgajam, stalkojošajam un doksojošajam krīpam piekāpties un negrasos piekrist nevienam no viņa melīgajiem apgalvojumiem par mani, šo jūzeri un noteikta jūzera saistību ar konkrētu personu. Vai nu lietotājs juris_tilts atkāpsies un atsauks visus savus nožēlojamos, melīgos, demagoģiskos apgalvojumus, vai arī esi viņu izaicināšu uz duēli, jo šis ir goda jautājums.

UPD4: juris_tilts: Es izvēlos dūres! Būs drusku ilgāk kā citi ieroči, tomēr kaut kādā metafiziskā ziņā arī skaistāk. Vienīgi Tu man, man liekas, esi nedaudz lielākā svara kategorijā. Nedaudz negodīgi, bet lai iet.

krishjaanis2: Vispirms tu, nelietīgais meli, atvainosies Agnesei Irbei. Pēc tam redzēsim, varbūt jau būsi nožēlojis un nācis pie prāta, un izlasījis kādu Telos rakstu, piemēram, Aicinājumu.

UPD5: krishjaanis2: Es esmu neticami sasmērējies ar šo ģļēvo meli juris_tilts, kurš zvejo pa visu internetu informāciju tikai lai ieriebtu Agnesei Irbei. Tu esi tik dziļā šmucbedrē, ka pat grūti saprast, kā lai tu no tās vispār spētu izkāpt. Ja nu vienīgi atsaucot savus melīgos apgalvojumus un pret trešajām personām vērsto defamāciju.

juris_tilts: Tieši tā, Tu esi neticami sasmērējies un sasmērējis Krišjāni Lāci, Agnesi Irbei un Raivi Bičevski, un telos.lv.

Neredzu neko, kas man būtu jāatsauc.

UPD6: krishjaanis2: Harassments ir tas, ka tu simts reizes apgalvo to, ko krishjaanis2 nav apgalvojis un nav atklājis. Šo haassmentu pastirpina fakts, ka visā lietā iesaisti vēl trešās personas, kurām ar tavām spekulācijām un pārkairināto iztēli nav ne mazākā sakara. Te būs darbs visaugstākajām varas iestādēm, tāpēc es tev iesaku jau laikus pārstāt vnk komentēt un izplatīt melus, ka krishjaanis2 ar tavā, iespējams, viltotajā linkā daudznozīmīgi interpretējamās informācijas palīdzību ir sasaistāms ar kādu konkrētu REĀLU cilvēku, ka šī rīcība turklāt ir klasificējama kā PUBLISKA POZICIONĒŠANĀS, pat ja krishjaanis2 neskaitāmas reizes tev ir teicis, ka tā nav publiska pozicionēšanās, jo krishjaanis2 tikpat labi var izrādīties vai nu bots, vai daudzu personu eksperimentāls projekts. Nekavējoties atsauc savus melus un tūlīt pat atvainojies Agnesei Irbei. Citādāk tev būs daudz jānožēlo.

Es: es vairs turpmāk ar krishjaanis2, kurš sevi cibā viarākkārti ir poziconējis kā telos.lv redaktoru Krišjāni Lāci, diskusijās neiesaistīšos. Man ir apnikuši nepārtraukti draudi un apsūdzības. Ja viņš uzskata, ka viņam ir pamats vērsties varas iestādēs pēc pālīdzības, es pilnībā piekrītu, ka tās ir viņa tiesības. Pārējie var katrs pats izdarīt savus secinājumus un samierināt vai nesamierināt sevi ar savām sirdsapziņām.
 

naudas plūsma caur privāto kontu bez nodokļiem @ 11:11

[info]arkls, posting in [info]pajautaa:
kā organizēt naudas plūsmu 3x - 4x gadā lai nebūtu jāmaksā nodokļi (20% ?), jaatskaitās VID? vienā reizē ap 1000 eur, gadā kopā līdz 5000 eur.


A. uz privāto kontu ap 50 cilvēki skaita naudu, piemēram, katrs ar savu numuru, piezīmē rakstot "ziedojums 31". visu savākto summu pārskaitu tālāk kādiem 20 cilvēkiem vai biedrībām ar piezīmi "pavadzīme 101". Kādi ir griesti šādām darbībām un vai šāds princips strādātu?


B. versija (ko šajā reizē nepaspēšu) ir dibināt kādu bezpeļņas organizāciju vai ko līdzīgu. Ko tieši?
 

(bez virsraksta) @ 09:26

[info]virginia_rabbit:

kaķīši dara mani laimīgu. tā, ka mazliet pat par daudz, viņi neļauj pat mazliet saskābt, visu laiku nāk virsū kā serotanīna mākonīši. jau no paša rīta Sabīne iekārtojas tronī man uz sirds, pieliek pie deguna savu gludo pumas seju, sēž tur un afektīvi murrā, glaužas gar vaigu kauliem. maigais jērs Kentons ir vairāk kā sunītis, kas visu laiku krīt pie kājām un rāda savu pliko puncīti, prasa, lai viņu paglauda, bet no rīta viņš mācās no Sabīnes un arī sēžas virsū pie sejas, vairāk ta kā uz pleca un murrā ausī. pēc kāda laika viņam apnīk un viņš mēģina nolaizīt Sabīnei pakaļu, viņa drusku ļauj un tad iesit viņam ar ķepu pa galvu un abi aizdricelē prom cīkstīdamies. un es varu kāpt laukā no gultas.
 

(bez virsraksta) @ 08:36

[info]honeybee:
Nākamreiz, kad rakstīšu grāmatu bērniem, tā sauksies "nāves mandarīnu kaste" :)
 

9. Aprīlis 2021

(bez virsraksta) @ 23:09

[info]basta:
Spēļlaukumiņā, uz ielas vai cibā - urla ir urla.
 

(bez virsraksta) @ 23:56

[info]honeybee:
OK, pārlasīju savu cibu un konstatēju, ka principā zem atslēgas lieku tikai
- to, kas ir tieši saistīts ar bērniem un viņu dzīvi un ko es tāpat nepubliskotu,
- to, kas ir reāli aizskaroši cilvēkiem, par kuriem es runāju, un turklāt cilvēkiem, kurus es nevēlos aizskart. nu, jo tas, ka cilvēks mani ir personiski nokaitinājis, nav tas, pēc kā citiem būtu par šo cilvēku jāspriež + ļoti bieži ir tā, ka es īslaicīgi aizkaitinos, paburkšķu cibā un tad vairs neesmu aizkaitināta,
- lietas, kas ārpus konteksta nolasās ne tā, kā tām būtu jānolasās, un es jau rakstīšanas brīdī esmu bijusi pārliecināta, ka neesmu gatava skaidrot kontekstu.

That said, vispārējais sentiments, kas uzvirmo zematslēgas ierakstos, ir par to, ka ir vienkārši bailīgi stāstīt, kā tu jūties (un es zinu, kā tas ir) un ir riebīgi tad, kad cilvēki vienkārši atnāk pateikt kaut ko pretīgu, lai arī viņiem to nevajadzētu darīt.

Kādreiz sensenos laikos cibā bija tā, ka nebija ok banot cilvēkus, jo, nu, vienmēr taču varēja gadīties, ka cilvēks nāk pie prāta un tad pasaka kaut ko jēdzīgu. Bet man šķiet, ka tas ir done, ka ir cilvēki, kas nenāk pie prāta, un kas redz visus tos klusējošos un čukstošos cibiņus kā savu uzvaru, jo, lūk viens "tās puses" cilvēks apklusināts. (Tajā laikā gan cilvēki tiešām mēdza banot nevis par konstantu diršanu virsū, bet par to, ka cilvēks vienreiz pateicis kaut ko tādu, kas nolasās kā aizskarošs.)

Starp cilvēkiem, kurus es esmu šādā veidā izbanojusi (uz, teiksim, 24 stundām), ir bijuši cilvēki, kurus es cienu un uzskatu par jēdzīgiem cilvēkiem, bet kam vienreiz (uz mazāk kā 24 h) kaut kas galvā nošķiebies.

Tātad tagad testa režīmā varētu ieviest opciju "screen comments: by non-friends". Nav jau tā, ka pie manis miljons komentētu, gan jau paspētu ķeksīšus salikt.
Un ar anonīmiķiem tas ir fantastiski efektīvi - ieviešas te, par provi, kaut kāds krīps, pāris reizes iekomentē, un konstatē, ka viņa komentārs netiek atskrīnots, un surprisingly atpišas. Man ir aizdomas, ka vēl daži cilvēki atpistos, ja ierubītu savos maigajos prātiņos, ka viņu komentāri absolūti neko nepienes diskusijai.
 

(bez virsraksta) @ 21:35

[info]penny_lane:
es cibu turu aiz atslēgas jau sen. tā no sirds sāku to darīt tad, kad kāds zēns cibā ielika manu bildi ar aicinājumu mani kārtīgi seksuāli izmantot, lai es kļūtu par labāku cilvēku.

tajās reizēs, kad iepīkstos publiski (un tas vienmēr ir rūpīgi pārdomāts lēmums) bieži atnāk tie daži cilvēki, kas, šķiet, to vien gaida, kad būs publisks ieraksts, lai varētu ielikt mazu liekšķerīti savu mēsliņu.

pēdējās dienās redzu viņus pie draugu ierakstiem. un kāda jēga? kur prieks? atnākt augstprātīgi pasludināt patiesību? un svētā, tīrā un visaugstākā patiesība ir - "tu neko nesaproti".

esmu nogurusi no žults. bet vēl vairāk esmu nogurusi no cilvēkiem, kas neprasmīgi maskē žulti aiz jebkā cita. īpaši liekulīgi man šķiet žulti maskēt aiz dieva, bet - tas ir tikai mans neinformēta neticīgā skatījums. kā jau minēju - varbūt jēzus otrā atnākšana būs caur anonīmiem interneta komentāriem.

ciba reiz bija silta vieta. ciba aizvien ir silta vieta, bet tā ir jāietin, jāpaslēpj, rūpīgi jānoglabā. cibā esmu satikusi tik daudz brīnišķīgu cilvēku. reizēm esmu satikusi brīnišķīgu cilvēku un tad satikusi viņu cibā.

ciba ir vieta, kas ir palīdzējusi tad, kad nav reāla cilvēku tuvuma. ciba ir bijusi vieta, kur iemīlēties. ciba ir bijusi vieta, kur pieķerties. ciba ir vieta, caur kuru esmu ieraudzījusi varbūt ne tik pieejamus cilvēkus plašāk, tuvāk. ciba ir spējusi dot padomu, apskāvienu un iejūtīgu klusumu.

turpiniet savu karu, turpiniet. tikai atcerieties, ka tas karš ir ar sevi pašu.
 

(bez virsraksta) @ 21:19

[info]adele_varbut, posting in [info]pajautaa:
Ko jūs darītu, ja jūsu kaimiņi šajā laikā regulāri rīkotu skaļas ballītes? Manējie tā dara, un tās mēdz ievilkties naktī. Esmu kādreiz senāk gājusi lūgt, lai uzvedas klusāk, bet šobrīd, pandēmijas laikā, tas radītu vēl papildu spriedzi, un, tā kā šāda izturēšanās šķiet tik neadekvāta, negribas vēl vairāk pievērst sev šo cilvēku uzmanību. Tajā pašā laikā uzreiz ziņot mājas apsardzei vai policijai subjektīvi šķiet par radikālu, ņemot vērā, ka neesmu ar viņiem vispirms runājusi un galvenokārt gribu, lai viņi vienkārši apklust, turklāt nevar jau zināt, cik tur ir cilvēku un mājsaimniecību.
 

(bez virsraksta) @ 20:08

[info]prtg:
Freudian slippers
 

(bez virsraksta) @ 19:13

[info]aizliegts_v:
Lieldienu pēcpusdienā laiks uzlabojās tiktāl, ka bija grēks nedoties kārtējā sociāli distancētā dzimtās zemes apceļošanā. Šoreiz ceļš veda uz Trikātu, kurā, izrādās, nekad nebiju bijis. Vai zinājāt, ka šeit atradās Beverīnas pils, kurā valdīja Tālivaldis? Vismaz paši trikātieši ir par to pilnīgi droši. Tiesa, no Tālivalža pils nav palicis nekas, uz pilskalna redzamas pēc letgaļu sakaušanas uzceltās vācu akmens pils drupas.

... tālāk ... )
 

(bez virsraksta) @ 08:58

[info]ravejsledzejs:
ir cilvēki, kas mani besī. un pašreiz esmu jau sasodīti nīgrs. te vienam tantukam vēl pirms Saldus piezvanīja. šamā nomuldēja tās desmit minūtes līdz Saldum, tad tās padsmit minūtes, ko tur autobuss stāvēja un nu vēl pusstundu pēc Saldus tiek turpināts apspries, kurš ar kuru saietas, kurš taisās šķirties u.t.t. nu ja tev telefons ir muldamaparāts, nu lai ir - sēdi mājās un gvelz kaut no rīta līdz vakaram, bet ne jau sabiedriskajā transportā. un , protams, uzpurnis ir noņemts, jo gan jau šausmīgi traucē muldēt.
 

(bez virsraksta) @ 18:34

[info]honeybee:
Iespējams - un šis ir ļoti egocentrisks domu gājiens, bet whatever - kaut kāds lūzums ir iekš tam, ka man personiski šis tas vairs nepiš. Nu, parasti, kad cilvēki uzvedas nejauki, es varu mīlīgi noempatizēt vai arī vismaz padomāt "ja es būtu labāks cilvēks, tad empatizētu", bet tagad ir skaidrs, ka dažu cilvēku jūtas man tiešām ir vienaldzīgas, dažu cilvēku "es patiešām nespēju iedomāties, kāpēc es besīju tiem labajiem cilvēkiem, droši vien tāpēc, ka viņi patiesībā nav labi cilvēki, un tas ir tik bēdīgi". Šī nav patīkama vieta, kur būt, bet es arī vaguely atceros, ka esmu tepat bijusi jau agrāk, un tas drīzāk ir empātijas nogurums, nevis kaut kas tāds, kas mani tagad raksturos permanenti.
Tas reizēm ir [pasniedzēja] sejā, kad ar grupu tiek nošērots kaut kāds rakstiņš, kur cilvēks, ilgi analizējis veidus, kā mēs cenšamies būt iekļaujošāki pret kādu grupu, tomēr atklāj, ka dažos veidos šī iekļaušana nav pietiekami jūtīga un redzīga, un tad nodarbībā pēkšņi panesas kaut kāda nenormāla huiņa, kuru tak šķita, ka visi ir izrunājuši jau bloody 60ajos, un tagad, vēl pēc sešdesmit gadiem kāds ir izracis no kaut kādas pakaļas un aiz priekiem nezina, kur likt.

Bet varbūt tas ir no tā, ka es pēc paraduma esmu mēģinājusi empatizēt ar cilvēkiem, un tad tu vienreiz nejauši sajūti, kā ir būt tajā pasaulē, kurā valda uzstādījums "man ir pilnīgi vienalga, kas tu esi un kā tu jūties, bet man ir svarīgi, lai tad, kad es uzdiršu tev uz spilventiņa, tu to sūdu tā vienkārši neizmet ārā, jo tas taču ir Mans Patiesais Sūds".

Un, pie viena: paņemt traģisku un šausminošu pieredzi kāda cilvēka dzīvē, paņemt cilvēka izmisumu un izmantot to, lai nosodītu un atstumtu visus pārējos, kam varētu būt šāds izmisums un vēl vairāk nosodītu un atstumtu tos, kuriem nav tik smagi? Tas ir totāls dick move. Jā, arī tad, ja tas ir tavs personiskais izmisums. Un jebkuram jūtīgam cilvēkam būtu jāredz, ka tā nevajag darīt, būtu jāpietur rociņa un jāsaka "nedari tā, pat ja tev šķiet, ka tev ir taisnība, tas nav mīļi", nevis jāizmanto situācija savu varas mērķu labā.

(jā, jā, ieraksts ar atvērtiem komentāriem un bez atslēdziņas, redzēs, cik ilgi)

(šis gan varētu būt tas gadījums, kurā kāds varētu no manis arī padzirdēt "atpisies", nu tas tā, jūtīgajām dvēselītēm zināšanai :) )
 

(bez virsraksta) @ 18:59

[info]prtg:
Nevis pīpējot un žūstot
 

kovid dzīves ainiņas. @ 08:02

[info]ravejsledzejs:
jau pasen braucu ar autobusu, kad par kaut ko aizdomājies pa ausu galam dzirdēju paziņojumu, ka maskas sabiedriskā transportā lietojamas obligāti - nu tā figņa, kuru skandē. no pārdomām mani izrāva vārdi : "..par masku nelietošanu var tikt piemērots nāvessods.."

NĀVESSODS! es prosta ahujel. nākamajā reizē, kad tas paziņojums skanēja es īpaši ieklausījos. nē, runa ir par naudassodu līdz pieciem desmitiem naudiņas. bet nu tagad kopš tās vienas pārklausīšanās reizes, kad atskan tas paziņojums, es dzirdu tikai to, ka var tikt piemērots nāvessods līdz piecdesmit eiro. un lai sadzirdētu naudassodu man ir īpaši jāsasprindzina uzmanība. citādi vairs nekā...
 

(bez virsraksta) @ 16:44

[info]virginia_rabbit:
Tags: ,

"perfektais - tehniski un mākslinieciski meistarīgais - kino gandrīz vienmēr ir reakcionārs”.
 

(bez virsraksta) @ 15:23

[info]au:
bijām uz pirtīžām slavenajās, skaistajās, dizainīgajās un brīnišķīgajās Ziedlejās.

cik pirts bija perfekta, tik mājiņa bija briesmīga.

es varētu sarakstīt Ilo Kunga cienīgu eseju, cik ļoti mājai mēs riebāmies, kā tā nesildīja grīdas, kad vajadzēja, kā tā randomā slēdza iekšā un ārā ventilāciju vannasistabā, kas vienlaikus bija arī virtuve, cik ļoti jocīgi ir ēst pie galda, kas ieceļas no grīdas, bet vēl jocīgāk, ka uz tā galda ir jāliek virsū gulta, bet lietām, kas JAU stāv uz galda, nav citas vietas, ka vannasistabā/virtuvē ir viena izlietne un tā ir ar ūdens sensoru, kas dzeramā ūdens liešanu karafē padara par smieklīgu karafes dancināšanas aktu., ka virsdrēbju āķīsi ir uz otrā stāva trepēm un, ja gribi kāpt augšā, tad kāp virsū arī savai jakas kapucei, utt utt utt

šī gada venēcijas arhitektūras sauklis "it's not for You, it's for the building" precīzā darbībā.

bet nu. saimniece pēc pusnakts pie mums ieradās ar veco labo eļļas radiatoru. no rīta jau bija tik silti, ka ar tālvadības pulti attaisījām jumta logu.

(bet pirts! ak, pirts! perfekta, tiešām perfekta. lai gan pirtis man saistās ar tumšām mitrām mājiņām, arī plašās un stiklotās telpās var brīnišķīgi sazemēties un savienoties ar sevi absolūtā mirkļa varā)
 

(bez virsraksta) @ 14:07

[info]artis:
Agnese K*********, Internetā visi drīkst Jums nepiekrist un izteikt iebildumus.

Šādu iebildumu izteikšanu Jūs, protams, drīkstiet ierobežot (izmantojot "ban" funkciju, ierobežojot komentārus utml.), bet to nekādi nevar klasificēt kā uzmākšanos (pat tādās reizēs, kad tas Jums ir sagādājis personīgas neērtības).

"Stalkošana", savukārt, nozīmētu ielaušanos privātajā dzīves telpā. Lai gan cilvēcīgi ir saprotams tas diskomforts, ko šādi uzbāzīgi komentētāji un iebildēji var radīt, šī nav Jūsu privātā dzīves telpa — nevienam nav pienākums glaudīt pa spalvai.

Cita lieta, ka Jūs, iespējams, saskatāt, ka kāds komentārs pakļauj Jūs briesmām, apdraud veselību vai pat dzīvību. Tādos gadījumos noteikti piekrītu tam, ka par to jāziņo kompetentām iestādēm.
 

(bez virsraksta) @ 14:55

[info]rasbainieks:
kas man galvā čota neieliekas – vēl nav pat aprīļa vidus, bet saule jau lec pirms pusseptiņiem
 

(bez virsraksta) @ 14:21

[info]f:
man ir pilnīgs love/hate relationship ar šūšanas kursiem, un vairāk hate, nekā love, es pat teiktu, ka tur nav necik no love palicis. mēs mācamies attālināti uzņēmējdarbību un darba drošību, un, it kā ar to nepietiktu, tur ir patstāvīgie darbi un testi, kuriem jāatrod laiks, kuru man nebija paredzēts atrast. vakar es jau biju absolūti gatava no šitā balagāna atteikties, bet uzņēmējdarbības pasniedzēja mani uzmundrināja un ar savu pretimnākšanu tomēr nosvēra svaru kausus uz palikšanas pusi.

man šķita, ka pieaugušā vecumā varēšu iet uz kursiem, kas sagādā prieku, bet, izrādās, ka attālināta šūšanas mācīšanās ir viens vienīgs stress. vienīgie kursi, kas man sagādāja patiesu prieku, bija imidža dizaina kursi, un kaut arī tiem beigās bija pārbaudes darbs, tas bija patīkams satraukums.
 

(bez virsraksta) @ 12:36

[info]de_profundis:
lai nerastos pārpratumi:
Kristus baznīca nav ne laikmetīga, ne konservatīva, bet gan mūžīga.
tā nav "jāsaglabā", "jānosargā", nedz arī "jāpārrada".

tā pati mūs glabā, sargā un rada.
tās klēpī mēs ceļojam cauri laikam.
lai Dievs svētī mūs un mūsu sadraudzību.
 

(bez virsraksta) @ 13:23

[info]dienasgramata, posting in [info]pajautaa:
Kādam nav pie rokas latviešu tulkojums Artura Rembo sezonai ellē? kā tur precīzi atdzejots slavenais "Il faut être absolument moderne."?
 

Tikai mācības @ 12:06

[info]artis:
Poliamorie desantnieki jau bija ieņēmuši vietas transportlidmašīnā uz skrejceļa, kad interkomā atskanēja: "Pavēle atcelta. Tās ir tikai mācības!"
 

Trīs tēvi kādreiz bija, hei, hei, heiheihei! @ 11:28

[info]artis:
Trīs tēvu desants no Kalifornijas nosēdās starptautiskajā lidostā "Rīga", lai pieteiktu ultimātu:

Rīgas kungiem tūliņ pat jāatzīst viņu pamattiesības, ja vien negrib laipni uzņemt arī citus desantus.
 

Tiesību, cilvēktiesību, pamattiesību un kopienas tiesību salāgošana @ 11:23

[info]artis:
Kā tas var būt, ka esmu atzīts par ķēniņu uz Marsa, bet šeit manas likumiskās tiesības visi ignorē?

Pieprasu nekavējoties atzīt man pienākošās interplanetārās tiesības, mutatis mutandis!
 

(bez virsraksta) @ 11:59

[info]sirualsirual:
trūkst vietas, kur izteikt viedokli tā, lai to arī uztver kā viedokli - kā kaut ko nesvarīgu, kas neko nenozīmē, kas, visticamāk, vispār ir izteikts, lai tiktu sadzirdēts, nevis pieņemts par patiesu. un tad var sākt skaldīt (liekās) emocijas nost no domām.
 

(bez virsraksta) @ 12:04

[info]yeux_glauques, posting in [info]pajautaa:
būtu nepieciešama apkopēja dzīvokļa sakopšanai rīgas centrā. varbūt kādam ir bijusi laba pieredze, uzticams cilvēks, ko ieteikt?
 

(bez virsraksta) @ 09:21

[info]teja:
Krišjāni Lāci, lūdzu lieciet mani mierā!

Esmu Jums to lūgusi vairākos savos žurnālos, vairākiem Jūsu lietotājiem, vairāku gadu garumā, gan pieklājīgi gan rupji, gan tieši, gan netieši (izdzēšot), minot, ka nevēlos lasīt Jūsu uzbrūkošos, negatīvos komentārus, kas adresēti ne tikai pret maniem reliģiskajiem, bet arī citiem manas dzīves aspektiem un attiecībām.

Vai Jums šķiet, ka harassment/aizskaršanas un stalkošanas noteikumi, kas ir spēkā reālajā dzīvē, uz internetu neattiecas? Vai Jūs tā rīkojaties arī dzīvē? Vai cieņa pret cilvēku vēlmēm nav spēkā? Vai internets ir savā saknē samaitāta vide, kur visi var rīkoties kā vēlas, kamēr vien dienas laikā turas sabiedrības normās (klasiska konservatīvo (ne visu bet diemžēl laikam Jūsu) liekulība? Vai uzskatāt, ka šeit var apiet savus pienākumus respektēt cilvēku brīvo gribu, slēpties aiz anonimitātes, regulāri ignorēt viņu vēlmes, sensitivitātes utt?

Šis ir pēdējais ieraksts, kur cenšos darīt zināmas savas vēlmes vārdiski.
Apsveru iespēju sākt pamazām iesaistīt arī citus līdzekļus.
 

(bez virsraksta) @ 14:05

[info]morraa:
Tokijas lielākajās stacijās un dažreiz vienkārši uz ielas ir tādi kā stabi ar pogu pa vidu. Ja to pogu nospiež, tad pēc kāda laika pienāks policists vai speciāli apmācīts cilvēks un palīdzēs atrast ceļu.
Stabs ir domāts cilvēkiem, kuri ir apmaldījušies, senioriem un ārzemniekiem.
Uz staba ap pogu tā arī ir rakstīts: ja jūs esat apmaldījies, ārzemnieks vai nespēcīgs cilvēks, spiediet šo pogu, Rakstīts gan drukātiem burtiem, gan Braila rakstā. Japāņu valodā.
 

(bez virsraksta) @ 05:20

[info]iive:
It's a game can't be tamed
Keep your fame and I'll keep my faith
(Oh yeah you can keep it)
Store my name, say my name
Know my name, and I'll keep my faith
(I'm gonna keep it)
Light it up, turn em on
That’s when my powers gone
(gonna keep it)
I take em off, turn em off, and my powers on
/M.I.A.

Telos vēl ir iespēja mainīt virzību un sākt izturēties ar cieņu pret opozīciju, jo tas ir vienīgais veids, kā saņemt cieņu pret sevi.
 

(bez virsraksta) @ 04:38

[info]virginia_rabbit:
bērniņi vispirms sākas sirdī, reizēm gadiem ilgi pirms ieņemšanas. un šī procesa pārtraukšana (piemēram, liedzot veidot ģimeni vai adoptēt) sāp vairāk par abortu. tas ir īstais aborts.
 

Nepabeigtā dienasgrāmata