Nepabeigtā dienasgrāmata


28. Marts 2006

(bez virsraksta) @ 05:30

kamon, es visu izdarīju trīs stundas par ātru vai arī divas par vēlu

ko lai tagad iesāk? varbūt iedzert? cikos lec saule?

upd. Mailzs Deiviss 71. gadā bija galīgi nojūdzies vai arī tas disks man iet uz riņķi jau sesto reizi
 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]vienna
Date: 28. Marts 2006 - 13:02
(Link)
viņi teica, ka mailzs ir nojūdzies, bet patiesībā viņš atklāja ko tādu mūzikā, kam pašam sākumā īsti nenoticēja. iesaku paklausīties to plati, kura bija plānots izdot 1974.gadā pirms viņš saslima. viņš pārdomāja un neizdeva. izdeva pēc tam, kad atgriezās pēc sešiem gadiem. vot tā ir ģēla!

tas bija laiks, kad cilvēki nāca uz koncertiem un klausījās viņu tikai vienu reizi mūžā vai arī kļuva par lieliem pielūdzējiem. vidējais aritmētiskais klausītājs tajā laikā šajā mūzikā neeksistēja.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 28. Marts 2006 - 15:55
(Link)
kuru albumu tu domā?

es klausījos tos garos 1970. gada koncertus - no Fillmore East un West koncertzālēm, īstenībā toreiz esot bijusi mode rīkot garos koncertus ar vairākām grupām, tādas kā reiva pārtijas uz visu dienu, jaunieši sanāk, sapīpējas un klausās stundām garas Grateful Dead un Mailza Deivisa grupas improvizācijas, viņiem gan lielākoties esot bojis pofig, kas tas tāds Mailzs Deiviss, bet ieraksti saglabājušies labu labie
[User Picture Icon]
From:[info]vienna
Date: 28. Marts 2006 - 16:48
(Link)
mailzs jau ir iegājis vēsturē ar to, ka viņš pilnībā pārvērta džeza mūziku, t.i., atklāja jaunu virzienu džeza mūzikā, par ko arī viņš pats sākumā nebija drošs, vai šāds eksperimentālisms vispār iespers, bet nu ilgi nebija jāgaida, kad viņš apjēdza savu jauno meistarstiķi.

mailzs bija īpašs ar savu piegājienu savai mūzikai. Kā Tu domā, pēc kādiem paraugiem tika iespēlēti drami, piano, perkusijas, utt.? tas bija Mailzs, kas piesēdās, piemēram, blakām bundzeniekam vai studijā piegāja dramerim klāt un teica - vecais, tu man te spēlēsi vot šitā.

mailzs bija ļoti prasīgs pret grupas biedriem, un ja tu nonāci kaut tikai mailza uzmanības lokā, tas jau vien bija sasniegums. viņš būtībā pret grupas biedriem studijas darba laikā darbojās kā fanātisks treneris pret komandu. viņš varējis nakts vidū arī piezvanīt un pateikt, klausies, vecais, darīsim šitā rītdien. viņš pa telefonu arī ar muti varēja nospēlēt konkrētu gājienu, kādu iecerējis.

vārdu sakot - ārkārtīgi interesanta perosnība.

un par viņa stilu rūpējās viņa sieva.

tas albums, ko minēju, bija plānots nevis 1974., bet gan 1972. gadā, mazliet sajaucu. albums saucas ON THE CORNER, un iznāca 1979. gadā, kad Mailzs bija atkal vesels. viņš piecus gadus nespēlēja vispār.

on the corner ir viens no maniem visvismīļākajiem albumiem. protams, mailza visu laiku izcilākā plate ir saldsērīgais Kind Of Blue. to pamatoti sauc par neoficiāli visu laiku izcilāko džeza plati. tur arī kolosāls sastāvs iespēlējis.

[User Picture Icon]
From:[info]vienna
Date: 28. Marts 2006 - 16:48
(Link)
derētu kādreiz par džeza mūziku padiskutēt klātienē, vo, i mošk ierakstiem kādiem samainīties :D

Nepabeigtā dienasgrāmata