Nepabeigtā dienasgrāmata


13. Novembris 2013

(bez virsraksta) @ 00:01

Mani tomēr mulsina vieglums, ar kādu pie mums cilvēku nosauc par pedofilu un publicē viņa fotogrāfiju portālos bez tiesas un izmeklēšanas.
 

Comments

 
From:[info]unpy
Date: 13. Novembris 2013 - 00:02
(Link)
Jā, tas ir pabaisi.
[User Picture Icon]
From:[info]mako
Date: 13. Novembris 2013 - 00:08
(Link)
Un vēl - ka ir tik baisi pieminēt šo faktu - jo, ja nu tevi pieskaitīs pedofīlu atbalstītājos.
[User Picture Icon]
From:[info]dooora
Date: 13. Novembris 2013 - 00:09
(Link)
ceturtā vara netic vairs trešajai
[User Picture Icon]
From:[info]blond
Date: 13. Novembris 2013 - 00:23
(Link)
Ko?
[User Picture Icon]
From:[info]blond
Date: 13. Novembris 2013 - 00:32
(Link)
Izlasīju. Tiešām savādi, jo runāts taču tiek tikai par aizdomām.
From:[info]anna
Date: 13. Novembris 2013 - 00:26
(Link)
Ir pamats domāt, ka nav bijis izmeklēšanas?
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 13. Novembris 2013 - 00:31
(Link)
aresta orderis vēl nenozīmē, ka izmeklēšana ir pabeigta. vēl ir jāsavāc pierādījumi, jāizvirza apsūdzība un arī tad var gadīties, ka tiesa attaisno. bet visa Latvija jau tevi pazīst
[User Picture Icon]
From:[info]termostats
Date: 13. Novembris 2013 - 01:02
(Link)
Man arī šis īsti līdz galam nav skaidrs, kurā brīdī policijai ir tiesības sākt izplatīt šādu informāciju un materiālus, un kas ir "pamatotas aizdomas". Tiesa gan, neesmu arī to īpaši pētījis, bet nu jā, aizdomāties ir sanācis gan.
[User Picture Icon]
From:[info]kbrgs_
Date: 13. Novembris 2013 - 03:13
(Link)
jā, es tieši to pašu nodomāju. Ja apsūdzības ir nepatiesas, viņam visa dzīve ir sabojāta
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 13. Novembris 2013 - 08:27
(Link)
nu, ja patiesas, tad arī
[User Picture Icon]
From:[info]iokaste
Date: 13. Novembris 2013 - 09:01
(Link)
atkal "pie mums"... ir zināms kā notiek norvēģijā, armēnijā vai kurdistānā?
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 13. Novembris 2013 - 09:12
(Link)
tu gribi, lai es lasu armēņu portālus un mulstu arī par viņiem?
[User Picture Icon]
From:[info]iokaste
Date: 13. Novembris 2013 - 09:30
(Link)
portālus nepalasīsi, bet paskaties filmas un redzēsi, ka citur arī tā notiek.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 13. Novembris 2013 - 09:39
(Link)
ā, tad jau viss kārtībā
[User Picture Icon]
From:[info]zivs
Date: 13. Novembris 2013 - 22:09
(Link)
Nē, nu vienkārši ir populāri pagaudot ka "pie mums", līdzīgi kā "tāds iespējams tikai Krievijā".
Tas ir nejauki izplatījies, bet tos ir droša auditorijas pulcēšanas kārts.
[User Picture Icon]
From:[info]zivs
Date: 13. Novembris 2013 - 22:18
(Link)
Taču piekrītu, ka bez notiesājoša sprieduma to publicēt ir cūcība, mazākais.
From:[info]po
Date: 13. Novembris 2013 - 09:42
(Link)
[User Picture Icon]
From:[info]melora
Date: 13. Novembris 2013 - 10:00
(Link)
Ja pareizi saprotu, policija meklē citus iespējamos cietušos, tāpēc izvietoja fotogrāfiju. Kad noķer laupītāju, tad arī bieži vien ieliek attēlu presē un aicina pieteikties visus upurus.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 13. Novembris 2013 - 10:07
(Link)
viena lieta ir ielikt anonīmu fotogrāfiju un aicināt atsaukties cietušos, neprecizējot, kādā žanrā, bet cita lieta ir pie fotogrāfijas pielikt virsrakstu "Aizturēts pedofils, kurš tiek turēts aizdomās par 200 meiteņu pevedināšanu". (tas cipars 200 droši vien bija viņa feisbuka frendlistes izmērs, jo konkrētas aizdomas ir par 7 gadījumiem)
[User Picture Icon]
From:[info]melora
Date: 13. Novembris 2013 - 10:17
(Link)
Nu, ja viņš ir filmējis savus noziegumus, es pieņemu, ka pierādījumu pietiek, lai izplatītu fotogrāfiju ar parakstu "pedofils".
[User Picture Icon]
From:[info]_re_
Date: 13. Novembris 2013 - 10:28
(Link)
skaitlis 7 attiecas uz izvarošanu (vecumā no 9 līdz 13 gadiem). 200 epizodes ir pavedināšanas utml. 'feisbuka' darbības, t.sk. pie viņa izņemti video un foto materiāli. diez vai tas ir gadījums, kad kāds apvainojies bērnelis norāda uz kaimiņonku - viņš mani mēģināja aiztikt vietās.
protams, no juridiskā viedokļa nevainības prezumcija netiek ievērota nekādā mērā.
From:[info]po
Date: 13. Novembris 2013 - 11:02
(Link)
Tieši par nevainības prezumpciju ir runa. Visi vnk pieraduši, ka jebkuru drīkst nolaupīt vai nogalināt - ja tas tiek darīts valsts vārdā. Turklāt, paralēli tiek ieviesti likumi, kuri mudina iedzīvotājus citam citu nosūdzēt tai pašai valstij (respektīvi - visi ir vainīgi, jāatrod tikai pareizais likums), un tiek postīta vārda brīvība, kura paredz loģisku, kritisku, pierādījumos balstītu domāšanu. Jo debilāka tauta, jo vairāk naudas tiek cirpējiem. Un gadījums ar šito čali vnk pierāda, ka informācijas telpa šeit pieder tiem, kuri vnk parazitē uz pārējiem (t.i., valstij). Varēja arī klusu un mierīgi visu izdarīt, bet, vot, kas tu par policistu, ja negribas par cilvēku paņirgāties, par varu pakaifot?
[User Picture Icon]
From:[info]_re_
Date: 13. Novembris 2013 - 11:42
(Link)
un valsts amatpersonu likumpārkāpumus arī nepieminēsim līdz par vainīga pasludinoša tiesas lēmuma nolasīšanas. nozieguma raksturs nav svarīgs.
From:[info]po
Date: 13. Novembris 2013 - 11:47
(Link)
Sāksim ar to, ka valsts amatpersonas pēc definīcijas ir noziedznieki jeb vardarbības organizētāji.
From:[info]diskurss
Date: 13. Novembris 2013 - 16:58
(Link)
āmen.
[User Picture Icon]
From:[info]zivs
Date: 13. Novembris 2013 - 22:11
(Link)
jess!
[User Picture Icon]
From:[info]_re_
Date: 13. Novembris 2013 - 11:44
(Link)
manai 12 gadus vecajai meitai ir bail pussešos vakarā doties vienai mājās no nodarbībām, jo patreiz ir izskanējuši daudzi pedofīlijas gadījumi, arī skolā viņi par tiem tiek brīdināti. tiesas lēmums nevienā lietā gan vēl nav, tātad labāk 'klusu un mierīgi' par to visu nerunāt? teiksiet, ka runāt var, nepublicējot nekādu privātu info, bet konkrētajā keisā, šķiet, tas arī ir visus mulsinošais apstāklis, ka apcietinātais izskatās tik 'normāls'. būtu rugājiem noaudzis, lauztu degunu un trūkstošiem pāris zobiem tēvainis, neviens nemestos žēlot. bet bērniem ir svarīgi apzināties, ka bīstams ne vienmēr izskatās bīstams.
From:[info]po
Date: 13. Novembris 2013 - 11:50
(Link)
Jo lielāks noziedznieks, jo labāk izskatās.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 13. Novembris 2013 - 12:20
(Link)
es nesapratu, tava meita jutīsies drošāk, ja šādas fotogrāfijas tiks publicētas biežāk?
[User Picture Icon]
From:[info]_re_
Date: 13. Novembris 2013 - 14:55
(Link)
diez vai es varēšu palīdzēt tev labāk saprast tevis paša tendenciozi izveidotu apgalvojumu.

bet tevi mulsināja arī ziņa par Lemberga apcietināšanu pirmstiesas izmeklēšanai (publicēts vārds, uzvārds, foto)? varbūt kino šāvēja identitātes publiskošana pāris dienu laikā?
[User Picture Icon]
From:[info]french_mime
Date: 14. Novembris 2013 - 12:06
(Link)
Ak vai, nabaga virietis, kurs sarakstas ar berniem un ludz viniem sutit video ar to, ka vini izgerbjas, at the very least. Ka vinam tagad visa dzive sabojata. Manuprat ir loti gruti nevainigam cilvekam savakt tadu apsudzibu klastu par sevi, un pat ja vins ir izdarijis simtdalu no piemineta, vins ir pelnijis vel daudz lielaku sodu ka publiska nomelnosana.

Cik tipiski though, kad sadas izvarosanas lietas, cilveki nostajas vainiga puse un vaimana par to, cik vinam tagad dzive sabojata. Drizak vajadzetu domat par tiem berniem, kuriem vins neatgriezeniski sacakarejis psihi.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 14. Novembris 2013 - 18:01
(Link)
cik gan dīvaini tomēr uzskatīt, ka cilvēks, kurš pasaka: "mani tomēr mulsina", uzreiz tiek ieskaitīts pedofilu aizstāvju "pusē". un cik tipiski - iedalīt sabiedrību divās "pusēs" pie mazākās iespējas
[User Picture Icon]
From:[info]french_mime
Date: 14. Novembris 2013 - 18:52
(Link)
Piedod, man laikam ir grūti identificēties ar tavu mulsumu. Mana reakcija izlasot rakstu bija riebums, ka tādi cilvēki pastāv, nevis samulsums par to, vai tas ir godīgi pret potenciālo izvarotāju, ka par viņu raksta internetā, un vai viņš nebēdāsies, ka par viņu tagad zina.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 14. Novembris 2013 - 18:58
(Link)
sanāk, ka cilvēkiem, "kuri tev izraisa riebumu", nav cilvēktiesību, bet tiem, kuri tev patīk, tādas var arī būt?
[User Picture Icon]
From:[info]french_mime
Date: 15. Novembris 2013 - 17:45
(Link)
Sanāk, ka visiem cilvēkiem ir cilvēktiesības. Taču teikšu godīgi, brīdī kad kāds cilvēks vardarbīgi pārkāpj daudzu citu mazāku cilvēku elementāras cilvēktiesības, man kļūst itin vienaldzīgi par šī tā saucamā cilvēka tiesībām. Taču acīmredzot, ka ir tādi, kas izlasot to visu spēj vēl arī mulst par varmākas tiesībām.

Nepabeigtā dienasgrāmata