Nepabeigtā dienasgrāmata


15. Aprīlis 2010

(bez virsraksta) @ 19:18

LETA:
Francijas pārtikas produktu ražošanas kompānija "Danone" nolēmusi mainīt jogurta zīmolu "Activia" un "Actimel" reklāmas, tādējādi pārtraucot pūliņus pierādīt to labvēlīgo ietekmi uz veselību, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.


 

Comments

 
From:[info]areems
Date: 15. Aprīlis 2010 - 19:50

beidzot notiek kaut kas labs

(Link)
hahaha, smieklīgi, ka viņi to paziņo kā "nu, piecēlāmies, pamīzām, pakasījām pauri un nolēmām pārtraukt reklāmu", kaut gan patiesais iemesls ir tiesas prāva, kurā viņi zaudēja
From:[info]blondulla
Date: 15. Aprīlis 2010 - 20:19
(Link)
[User Picture Icon]
From:[info]spiritualized
Date: 15. Aprīlis 2010 - 21:19
(Link)
nav jau vairs jāpierāda, tas sen ir fakts
From:[info]areems
Date: 15. Aprīlis 2010 - 23:33
(Link)
tikaifakts!

Nepabeigtā dienasgrāmata