Nepabeigtā dienasgrāmata


14. Augusts 2008

(bez virsraksta) @ 22:46

Kā jums patīk šī biogrāfija?



С 1988 по 1991 годы — главный редактор издательского центра "ЭОН".
С 1990 года — главный редактор альманаха «Милый ангел».
С 1991 года — главный редактор журнала «Элементы».
С 1991 года — председатель Историко-Религиозной Ассоциации «Арктогея».
С 1993 по апрель 1998 года — идеолог и один из лидеров НБП.
С 1996 по 1997 годы — автор и ведущий радиопрограммы «FINIS MUNDI» (Радио 101-FM). (šos iesaku paklausīties)
С 1997 по 1999 годы — автор и ведущий программы «Геополитическое Обозрение» (Радио «Свободная Россия»).
С 1998 года — советник Председателя Государственной Думы Геннадия Селезнёва
С 1999 года — председатель секции «Центра Геополитических Экспертиз» Экспертно-консультативного Совета по проблемам национальной безопасности при Председателе Государственной Думы.
В 2000 году — читает курс «Философия Политики» в Международном Независимом Эколого-Политологическом Университете.
С 2001 года — председатель Политического Совета (лидер) Общероссийского Общественно-Политического движения «Евразия».
С 2002 по ноябрь 2003 года — председатель политсовета партии «Евразия».
С ноября 2003 — лидер Международного Евразийского Движения.
Был членом ряда эзотерических обществ, одним из которых был мистический традиционалистский кружок «Черный Орден SS»
С марта 2008 года является неофициальным идеологом партии "Единая Россия" согласно информации на официальном сайте МЕД

Te ir viņa jaunākie izteikumi: http://blip.tv/file/1159172/ Gruzijas un citu iekarojamo teritoriju sakarā
 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]martcore
Date: 14. Augusts 2008 - 23:05
(Link)
man savukārt ir šausmīgi interesanti, ko tu par AD domā
lūdzu, plīz, pasaki
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 14. Augusts 2008 - 23:16
(Link)
he's a shithead, man, he's a fucking crazy shit
[User Picture Icon]
From:[info]martcore
Date: 14. Augusts 2008 - 23:26
(Link)
bet padomā, ja tu būtu krievs, tu tā teiktu?!
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 14. Augusts 2008 - 23:35
(Link)
tad es lamātos krieviski
From:[info]fanija
Date: 14. Augusts 2008 - 23:17
(Link)
O! Beidzot viens cilvēks visu tiešā tekstā pasaka vienuviet.
From:[info]rakstnieks_nr1
Date: 14. Augusts 2008 - 23:18
(Link)
Norādi kaut vienu lietu viņa teiktajā, kas nebūtu pilnīgi reāla. Nevis ētiska, leģitīma vai kā tml. - bet kas tieši neatbilstu reālajai situācijai.

Vispār, viens no mūslaiku skaidrākajiem un reālistiskākajiem politiskajiem domātājiem. Viennozīmīgi skaidrs. Tiešām patīkami iedvesmo!
[User Picture Icon]
From:[info]martcore
Date: 14. Augusts 2008 - 23:23
(Link)
tu saproti, kur slēpjas āķis? es par viņu varu fanot, cik uziet (nu es sen jau fanoju), bet es viņam absolūti ĢEOPOLITISKI nepiekrītu!
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 14. Augusts 2008 - 23:35
(Link)
tā ir pārāk gara tēma, bet īsumā - es nepiekrītu pašam uzstādījumam, ko visi šitie vanabī hitleri viļā pa kabatām: ka notikumu virzītājspēks pasaulē ir ģeopolitika. es vienmēr nostājos vājākā pusē un esmu gatavs ar čista estētiskām simpātijām skatīties uz visādiem pagrīdes mistiķiem, bet kad viņš iesmērējas Kremļa partijas aizkulisēs, es pārmetos pretējā pusē. turklāt, es domāju, ka notikumus pasaulē, ieskaitot karus un ekonomikas globalizāciju, virza nejaušība, cilvēku vājības, kaislības, visāda cita psiholoģija un parastais absurds
From:[info]rakstnieks_nr1
Date: 14. Augusts 2008 - 23:39
(Link)
Un kā tad ar Šopenhaueru? Un Nīči?
Man šķiet šeit ir drusku pārpratums - ne jau "notikumus pasaulē", bet kādas konkrētas valsts/impērijas ārpolitiskos uzstādījumus un idejas. Pēc tam, kā tas īstenojas realitātē, tur jau sākās visas vājības un absurds.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 14. Augusts 2008 - 23:42
(Link)
vispār jau to visu mierīgi un bez histērijas gadus septiņdesmit pirms Dugina ir izstāstījis Gumiļovs
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 14. Augusts 2008 - 23:44
(Link)
nē, meloju, divdesmit gadus pirms viņa
From:[info]rakstnieks_nr1
Date: 14. Augusts 2008 - 23:48
(Link)
Tā nav aršana, katru reizi argumentus noslēdzot ar - tas viss jau ir bijis simts gadus atpakaļ un to visu jau sen atpakaļ teicis tas un tas. (Par šito īpaši ar Cepli kaut kad cīnījos). Tādā gadījumā pēc Antīkās Grieķijas un Romas vispār nekas nevarētu pastāvēt un pa lielam ņemot nav vērts nemaz muti vērt vaļā '(ja nu vienīgi kvantu fiziķiem..)
Šeit un tagad - vienīgā realitāte.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 14. Augusts 2008 - 23:53
(Link)
nē, vienkārši visa krievu "geopolitiskā" skola nāk no Ļeva Gumiļova, nu un Dugins vēl sasmēlies visādus "tradicionālistus", tipa Juliuss Evola, Renē Genons un Mirča Eliade, bet tam visam cauri spīd parasts spēka kults (ko viņš nemaz nenoliedz)
From:[info]rakstnieks_nr1
Date: 15. Augusts 2008 - 00:02
(Link)
ā, nu skaidrs, vnk tajā domas attīstībā galīgi neorientējos (izņemot Rišeljē un Bismarku). Būs vien jāsāk lasīt tie tevis nosauktie džeki.
From:[info]tiesibsargs
Date: 15. Augusts 2008 - 18:53
(Link)
un tad kad tādi morāli kropli humanoīdi virza kādas valsti ārpolitiskos uzstādījumus, tad mēs labi zinām, kas notiks. pa taisno platajā galā lielam skaitam nevainīgu humanoīdi, lūk kas.
[User Picture Icon]
From:[info]martcore
Date: 14. Augusts 2008 - 23:50
(Link)
es saprotu, ko tu saki, un es arī tam pievienojos
AD pāriešana Kremļa pusē - par to nevar pateikt, vai tā ir zināma nodevība vai zināma filozofa sumosbrodstvo. drīzāk jau, instinkti, gēni, kas ir pāri visam.
un arī skolnieks tifarets uz to visu skatās, tipa - es esmu sociālanarhists, kā man tagad būt sistēmas pusē.
[User Picture Icon]
From:[info]martcore
Date: 15. Augusts 2008 - 00:03
(Link)
plus vēl par vannabī hitleriem - tur visa tusovka ir tāda. it sevišķi jau uz džemala fona. pats džemals jau ir desmit hitlerus vērts, starp viņu un AD ir tikai atomkarš.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Augusts 2008 - 00:07
(Link)
vienīgais, kas mani mulsina (es vienkārši nezinu detaļas), ir tas, ka liela daļa no tās tusovkas ir dzimusi Mamļejeva mistiskajā biedrībā astoņdesmito gadu sākumā
[User Picture Icon]
From:[info]martcore
Date: 15. Augusts 2008 - 01:23
(Link)
es izlasīju mamļejeva retrospektīvo grāmatu "moskovskij gambit" par viņa tusovku 70-jos, kur mainīti vārdi, etc
man liekas, tajā laikā bija tikai tatjana tolstaja (šis ir galīgi umozriteļnijs pieņēmums, tipa, viņa tajā laikā kaut kur tur bija, par ko viņa pati saka) un džemals, pie tam parēķinot laiku - džemals tur varēja būt tikai pašā 70-o sākumā.
a kas notika 80-jos, to neviens vispār nezin.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Augusts 2008 - 00:20
(Link)
šito nesaprotu:

Dugins: В 1980 году он вступил в «Южинский кружок» Юрия Мамлеева.

Mamļejevs: В 1975 году эмигрировал в США. Преподавал русскую литературу в Корнельском университете. В 1983 году переехал во Францию.
[User Picture Icon]
From:[info]martcore
Date: 15. Augusts 2008 - 01:26
(Link)
nu, neklātienē :)
From:[info]rakstnieks_nr1
Date: 14. Augusts 2008 - 23:36
(Link)
Tas tāpat kā fanot par Nirvanu, bet pašam būt dzīvespriecīgam?
Nē, nu ir jau arī daudzi cilvēki, kuri, piem., nepiekrīt tam, ka viņiem būtu jāmirst jauniem...
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 14. Augusts 2008 - 23:38
(Link)
pirms divdesmit gadiem viņš apraudāja psrs sabrukumu un sludināja ginekokrātijas laikmeta iestāšanos - kad pie varas ir vājie, sievišķīgie un ņergas

kaut kā ātri beidzās viņam tas laikmets
From:[info]rakstnieks_nr1
Date: 14. Augusts 2008 - 23:42
(Link)
Pats kaud kad teici, ka cilvēkam ir tiesības mainīt viedokli...

Bet vispār, paskatoties Briseles vai tepat lokālajā virzienā, tas taču ir kaut kā izcili skaidri saredzams. ("Ginekokrātija" ir kāds oficiāls termins?) Un tad taču viņš nevarēja zināt, ka "siloviki" spēs tā saliedēties un tik ātri atgūt kontroli no visādiem "pro-demokrātiskiem" spēkiem, ja runa ir par Krieviju.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 14. Augusts 2008 - 23:50
(Link)
ginekokrātijas terminu ieviesa Bahofens, lai aprakstītu to, ko vēlāk sāka saukt par matriarhātu, bet Dugina šaikai tas tīri labi iepatikās: http://arcto.ru/modules.php?name=News&file=article&sid=478
From:[info]rakstnieks_nr1
Date: 14. Augusts 2008 - 23:53
(Link)
thnx. Izskatās baigi interesanti.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 14. Augusts 2008 - 23:55
(Link)
bet nu tas Golovins jau ir pilnīga šīza, es tur divus teikumus līdzās nesaprotu, Dugins gan reizēm spēj izteikties skaidrāk
From:[info]tiesibsargs
Date: 15. Augusts 2008 - 12:12
(Link)
un skatoties uz tevi kas ir redzams, kāda krātija?
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 14. Augusts 2008 - 23:24
(Link)
es zināju, ka tev patiks!
From:[info]rakstnieks_nr1
Date: 14. Augusts 2008 - 23:34
(Link)
paldies. Tas ir visnotaļ pagodinoši.
From:[info]nulle
Date: 15. Augusts 2008 - 00:00
(Link)
ļoti labs tas video, skaidri un saprotami
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 15. Augusts 2008 - 00:05
(Link)
aizkustinoši, kā tas raidījuma vadītājs, kurš pats parasti ir nevājākais sūdabrālis, šeit vienkārši palecas no "vīra runas"
From:[info]nulle
Date: 15. Augusts 2008 - 00:11
(Link)
neko par puišiem ārpus kadra nezinu, bet saruna ar iedvesmu :)
[User Picture Icon]
From:[info]zivs
Date: 15. Augusts 2008 - 04:40
(Link)
Par martcore pieminēto AD ieziepēšanos Kremļa aizkulisēs: domāju, ka viņš šādā veidā vienkārši ir neitralizēts.
From:[info]chmokk
Date: 15. Augusts 2008 - 11:03
(Link)
bet ta ir skarba realitate, mums varetu but savi priekstati par to kadai ir jabut pasaulei, dazreiz tie priekstati varetu but utopiski, bet diemzhel, tie "kas tur" tiesi ta ari doma, lidz ar to cik mes negribetu viniem piekrist, vini istenot savas vizijas, padara to par realitati. un geopolitika ir tas, kas to virza, kaislibas, absurds un cits tavs pieminetais tiek izmantoti, lai to istenotu, proti, lielas skruves, kas doma geopolitiski, ari starp citu vaiditi ar kari pec varas un naudas, izmanto mazo skruvju vajibas, viesbiezak ari kare pec naudas un varas. mes ilgi varam diskutet, cik tas ir neparezi no jebkura skatijuma, bet tas notiek un viss. nu ta kaut ka.

Nepabeigtā dienasgrāmata