Nepabeigtā dienasgrāmata


19. Maijs 2008

(bez virsraksta) @ 16:19

labdien, mani sauc dienasgramata un es izmantoju interneta pārlūku SeaMonkey

galvenokārt dēļ all-in-one
ne, īstenībā dēļ tā, ka viņa mail klients mani apmierina labāk par visiem stand-alone klientiem
 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]vistu_zaglis
Date: 19. Maijs 2008 - 16:22
(Link)
Biedējošs nosaukums.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 19. Maijs 2008 - 16:23
(Link)
ja ieskatās logo, vispār kaut kāds tārps
From:[info]fedrs
Date: 19. Maijs 2008 - 16:24
(Link)
Vai tam ir AdBlock paplašinājums?
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 19. Maijs 2008 - 16:30
(Link)
tur ir tāds joks, ka viņam var pievienot firefox paplašinājumus, tikai pēc tam nevar (vai arī ļoti grūti) atvienot nost
[User Picture Icon]
From:[info]bh
Date: 19. Maijs 2008 - 17:15
(Link)
From:[info]divi_g
Date: 19. Maijs 2008 - 16:26
(Link)
Priekš kam stand-alone e-pasta klients, ja ir Gmail.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 19. Maijs 2008 - 16:29
(Link)
tas ir tas pats, kas jautāt, priekš kam vajadzīgas namu pārvaldes, ja ir kompartija
From:[info]divi_g
Date: 19. Maijs 2008 - 16:33
(Link)
Blēņas. Es pirms krietna laika jau visu sabāzu Gmailā, ibo ērti - no visurienes var tikt klāt, caur web, nevis pop vai imap, un viss stāv vienuviet.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 19. Maijs 2008 - 16:37
(Link)
tevi nemulsina tas, ka gugle zina tavas paroles? turklāt man nepatīk gmail attieksme pret sakārtojumu, un pie savām četrām adresēm, no kurām uz divām nāk krietni daudz spama, es tur vairs neko neatradīšu
From:[info]divi_g
Date: 19. Maijs 2008 - 16:44
(Link)
Nē, nemulsina. Kā likums, epasta paroles var uzzināt jebkurš, kam nav slinkums mēģināt "ielīst pa vidu", jo tās parasti tiek pārraidītas plaintextā, kā arī jebkurš, kam nav slinkums parakāties pa manu datoru (darbā, piemēram), ja šīs paroles ir saglabātas. Un es ļoti šaubos, vai kādam gūglē interesē manas paroles, kontakti un viss pārējais :) Ja interesē, tad uz veselību - nekā TĀDA tur nav :D
Pie sakārtojuma bija bik jāpiešaujas, tiesa. Toties komplektā nāk RSS lasītājs, iGoogle, Google Documents, Picasa un vēl kaudze visa kā, ko es neizmantoju.
Par četrām adresēm - nez, man šamo ir kāds pusducis vai vairāk, viss čiki: priekš tā ir leibļi utt utjp.
From:[info]cikuzitis
Date: 19. Maijs 2008 - 16:54
(Link)
"Toties komplektā nāk [...] vēl kaudze visa kā, ko es neizmantoju."

Es neesmu ne par, ne pret Gmail, vienkārši pamanīju šo teikumu, kurš ļoti labi sasummē patērētāju elektronikas (kura mūsdienās stipri paplašinās arī IT un arī autobūves virzienā) attistības tendenci.
From:[info]divi_g
Date: 19. Maijs 2008 - 16:56
(Link)
Jap, tāda lieta gan ir.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 19. Maijs 2008 - 16:58
(Link)
un kā tur bija ar gugli un ķīnas atbalstu?
[User Picture Icon]
From:[info]divi_g
Date: 19. Maijs 2008 - 16:59
(Link)
Man tagad par to jāatraugājas internetā vai kā?
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 19. Maijs 2008 - 17:00
(Link)
un viņu logo ir briesmīgs!



tajā sabāzti vairāki nesaderīgi elementi, turklāt jau kuro gadu šie nevar izkāpt no Beta līmeņa?!
[User Picture Icon]
From:[info]kemune
Date: 19. Maijs 2008 - 17:06
(Link)
From:[info]divi_g
Date: 19. Maijs 2008 - 19:23
(Link)
Btw, Beta viņiem ir makten izdevīga - nav nekādu saistību par kvalitātes līmeni ;)
[User Picture Icon]
From:[info]kemune
Date: 19. Maijs 2008 - 17:01
(Link)
interesanti, ko tad manā adresbārā dara "https:", atverot gūgļa login lapu?
From:[info]divi_g
Date: 19. Maijs 2008 - 19:05
(Link)
Interesanti, a kurš izlasīs diskusiju? Jautājums bija, vai mani nebiedē tas, ka Google zina manas pārējo e-pastu paroles, vai arī [info]dienasgramata ir idiots un pajautāja man, vai mani nebiedē tas, ka gūgle zina manu gūgles paroli :)
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 19. Maijs 2008 - 19:14
(Link)
nē, dienasgramata nav idiots!!!
From:[info]divi_g
Date: 19. Maijs 2008 - 19:24
(Link)
'Ot man arī tā liekas :)
[User Picture Icon]
From:[info]kemune
Date: 19. Maijs 2008 - 21:46
(Link)
ok, es kaut ko pārpratu, jo man ir tikai viens epasts, Gūglī, un līdz ar to nesapratu Tavu tekstu "Kā likums, epasta paroles var uzzināt jebkurš, kam nav slinkums mēģināt "ielīst pa vidu", jo tās parasti tiek pārraidītas plaintextā" - kādu paroli gan jebkurš varētu uzzināt no https savienojuma ar Gūgli.
From:[info]divi_g
Date: 19. Maijs 2008 - 21:49
(Link)
Gmails šai ziņā tiešām ir patīkams izņēmums, ar kuru arī savulaik piesaistīja manu uzmanību.
Es par "parastajiem e-pastiem", par kuru parolēm žurnāla saimnieks satraucas :)
From:[info]slikts
Date: 19. Maijs 2008 - 18:29
(Link)
kemune saka pareizi, gūgle nav nekādi draugiem, un priekš tam ir ssl, lai mitm nedarbotos (turklāt pieslēdzoties tas tiek izmantots pēc noklusējuma)
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 19. Maijs 2008 - 18:40
(Link)
karoče, tu gribi teikt, ka manas gmail paroles var uzzināt tikai gugle?
From:[info]slikts
Date: 19. Maijs 2008 - 18:45
(Link)
gūgle visdrīzāk pat nezin tavas paroles, tikai to hešus, taču tās var noskaidrot tavā galā, piem., pārtverot taustiņus tajā brīdī, kad tu viņas ieraksti pārlūkā, vai no pārlūka atmiņas, ja tu tur būsi saglabājis
From:[info]divi_g
Date: 19. Maijs 2008 - 19:06
(Link)
Saka pareizi, tak lasa kkā šķībi, skatīt augstāk.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 19. Maijs 2008 - 19:20
(Link)
runa ir par šo gadījumu:



kad man ir jāpaziņo gmail savas inbox.lv pastkastītes parole, bet savienojums tajā brīdī, kā redzams nav nekāds secure
From:[info]divi_g
Date: 19. Maijs 2008 - 19:28
(Link)
1kārt, jā, gūgle zinās Tavu inbox paroli.
2kārt, ievadīšanās brīdī to zinās tie, kas ir uzlikuši uz Tava datora keylogeri (taustiņu nolasītāju), ja tādi ir.
3kārt, ievadīšanas brīdī to ziņas tie, kas "sniffo trafiku" (jeb nolasa visu informāciju) starp Tavu datoru un gūgli, ja tādi ir; viņi arī varēs nolasīt to pastu, ko Tu skaties gūglē. Tiesa, pret to var mēģināt nodrošināties, jo gūgle uztur šifrētu savienojumu ne tikai paroles ievadīšanas brīdī, bet arī visa darba laikā; 1kāršākais veids - kad esi gūglē, adresbārā http vietā ieraksti https.
4kārt, Tavu paroli (un pašus epastus) pēc tam varēs nolasīt tie, kas "sniffo trafiku" starp gūgli un inboxu, ja tādi ir, jo šis savienojums nebūs šifrēts - inbox to neuztur.
Nu kaut kā tā.
From:[info]slikts
Date: 20. Maijs 2008 - 00:39
(Link)
inboks taču atbalsta pārsūtīšanu pats, un var neizmantot pop
[User Picture Icon]
From:[info]kemune
Date: 19. Maijs 2008 - 17:03
(Link)
Gūglim tavas paroles bijušas-nebijušas. Tas, kas vairāk biedē - ka viņiem drīz būs gandrīz viss, ko cilvēki ikdienā raksta savā sarakstē, un ne tikai tas.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 19. Maijs 2008 - 17:08
(Link)
drīz viņi zinās visu
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 19. Maijs 2008 - 17:11
(Link)
interesanti būtu izdarīt eksperimentu - cik ātrā laikā G**** pārtvertu saraksti, kurā tiktu visā nopietnībā apspriests plāns uz****āt viņu serveru ēku komunikāciju sistēmu. vienā gadījumā - angliski, bet citā - piemēram, latviski
[User Picture Icon]
From:[info]kemune
Date: 19. Maijs 2008 - 17:12
(Link)
Gūgļa robots tikko jau šeit pabija, līdz ar to visā nopietnībā apspriest plānu neizdosies
[User Picture Icon]
From:[info]bh
Date: 19. Maijs 2008 - 17:18
(Link)
Neviens par to nekad neuzzinās. Tu tiksi izdzēsts no Interneta, fotogrāfijām, māja nodedzināta. Putekļi.
From:[info]divi_g
Date: 19. Maijs 2008 - 19:29
(Link)
Domāju, ka paies krietns brīdis, līdz viņi sāks lasīt latviski. Un vēl krietnāks, līdz viņi sāks lasīt latviski _mani_ :)
Kaut gan boti, kas e-pastu saturā meklē atslēgvārdus mērķētai reklāmai šamiem jau ir.
[User Picture Icon]
From:[info]ld
Date: 20. Maijs 2008 - 14:28
(Link)
shis starp citu saakumaa bija diezgan baisi, ka es kaut ko mekleeju googlee un velaak dazhus rezultaatus man piedaavaa gmails! tagad esmu pieradusi, jo to, ko atrod gmails var arii izmantot :)
From:[info]divi_g
Date: 20. Maijs 2008 - 14:39
(Link)
Heh, no gūgles uz gmail man nav vēl gadījies; tikai bijis tā, ka gmails piedāvā kko, kas atbilst kaut kādiem atsevišķiem vārdiem e-pastu saturā :)
[User Picture Icon]
From:[info]ld
Date: 20. Maijs 2008 - 15:01
(Link)
hmm - nu varbuut taa.
From:[info]divi_g
Date: 20. Maijs 2008 - 15:03
(Link)
Nē nu, imho gūgle var arī meklēšanas rezultātus fiksēt un izmantot, neiespējami tas nav :)
From:[info]slikts
Date: 19. Maijs 2008 - 18:37
(Link)
es nezinu, kā to dara iekš seamonkey, taču gmailā var ļoti vienkārši grupēt adreses pēc etiķetēm, kā jau trz pareizi saka. savukārt, par parolēm pareizi saka kemune, un tu laikam pārāk nopietni sevi uztver, ja domā, ka gūglei varētu interesēt tādi sīkumi

interesantāka viela pārdomām ir tas, ka gmails saglabā visu tavu pastu, un, ja tiek kompromitēts tavs lietotājs, visa tava sarakstes vēsture attiecīgi ir kā uz delnas
From:[info]slikts
Date: 19. Maijs 2008 - 18:41
(Link)
turklāt gpastam ir relatīvi labs mēstuļu filtrs, un, piem., es uz savām smagi spamotajām adresēm saņemu kādu vienu nekaitīgu spamu mēnesī
From:[info]divi_g
Date: 19. Maijs 2008 - 19:35
(Link)
Principā Gmaila spamfiltrs ir ļoti okei, vismaz salīdzinot ar citiem frīmeilu filtriem, bet (c) Godmanis: 1) šams tik ļoti nemīl html un hipersaites, ka pa reizei iemet spamkastē arī derīgus pastus; 2) šams diezgan slikti strādā ar spamu krieviski, diemžēl.
Pie pirmā punkta gan var diskutēt, kas ir neērtāk - pa reizei pačekot spamfolderi, vai tur nav kas derīgs ieķēries, vai regulāri dzēst spamu no inboxa; es labāk daru pirmo.
[User Picture Icon]
From:[info]siltavieta
Date: 19. Maijs 2008 - 17:50
(Link)
es par tādu pat dzirdējusi neesu.
[User Picture Icon]
From:[info]pastkartes
Date: 19. Maijs 2008 - 19:39
(Link)
Patiesībā tas ir BOIKOTS.
Google's cooperation with the governments of China (..) to filter search results in accordance to regional laws and regulations has led to claims of censorship.

Nepabeigtā dienasgrāmata