Nepabeigtā dienasgrāmata


10. Oktobris 2006

(bez virsraksta) @ 17:29

Vispār, man ir žēl tās grāmatas, kuras pārdodas par latu vai diviem.
 

Comments

 
[User Picture Icon]
From:[info]nrk
Date: 10. Oktobris 2006 - 17:31
(Link)
kā tādas sērdienītes?
[User Picture Icon]
From:[info]nrk
Date: 10. Oktobris 2006 - 17:32
(Link)
es šodien Savādo atgadījumu ar suni naktī nopirku par puscenu, vai nav žēlīgi?
From:[info]rt
Date: 10. Oktobris 2006 - 17:37
(Link)
strādājis reklāmā, tu noteikti zini, ka ir atsevišķa sabiedrības grupa, kurai visefektīvākais izrādās t.s. "cenu mārketings". resp., preces cena valūtā ietekmē izpratni arī par tās "vērtību" kopumā.

izlasījuši šīs lētās grāmatas, lasītāji tā arī netiks pie tik "vērtīgām atziņām" vai "spilgtiem pārdzīvojumiem", kā grāmatās par 7 un vairāk latiem.
From:[info]murse
Date: 10. Oktobris 2006 - 17:46
(Link)
Kā tad tā. Es bieži vien lielākās atklāsmes gūstu no grāmatām, ko atrodu kaut kādās kāpņu telpās vai nopērku antikvariātā par kapeikām.
From:[info]rt
Date: 10. Oktobris 2006 - 17:59
(Link)
jā, jā, atkal vajag izlēkt...
From:[info]murse
Date: 10. Oktobris 2006 - 21:09
(Link)
:D es jūtu, ka tu mani mīli tāpat, kā es tevi.
Patiesībā es vispār ļoti reti pērku dārgas grāmatas, varbūt tur tā vaina, ka neatrodu viņās atklāsmes. Pēdējās dārgās bija atēnu vēstures sērija, bet nu tā man tik šausmīgi patika, ka nopriku gandrīz visas, izņemot hitlera biogrāfiju un grāmatu par berlīnes krišanu - bet to arī gribas.
From:[info]fedrs
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:40
(Link)
Gudras grāmatas vajadzētu dalīt par velti, bet tos 10 un vairāk latus likt lubenēm.
[User Picture Icon]
From:[info]kemune
Date: 10. Oktobris 2006 - 17:38
(Link)
lata romāni?
[User Picture Icon]
From:[info]antuanete
Date: 10. Oktobris 2006 - 17:39
(Link)
Man, toties, ir savtīgs prieks par viņām - jo tad es vismaz nopērku un izlasu (tiesa, man ir kaudze ar tā arī neizlasītām grāmatām no sērijas "varbūt noderēs"), kas pirktas par diviem latiem vai tamlīdzīgi.
From:[info]divi_g
Date: 10. Oktobris 2006 - 17:48
(Link)
Neesi nu tāds materiālists.
From:[info]fanija
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:02
(Link)
Nū, bet atminies grāmatu, kuru Tu man aizdevi (starp citu, ir izlasīta). Tieši materiālie apsvērumi man neļāva to iepirkt par tādu, pēc manām domām, galīgi neadekvātu cenu.
From:[info]divi_g
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:05
(Link)
Es biju domājis citādi.
Nevaru lepoties ar to, ka būtu izlasījis "Solu" ;)
From:[info]fanija
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:07
(Link)
Nu, nekas, par materiālismu varam runāt dažādi. "Sōlu", nu, Tu padomā labi, vai gribi viņu lasīt. Sērīgā latvietiskuma tur pārpārēm. Ir jau man vēl šis tas labs;)
From:[info]divi_g
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:10
(Link)
Nu, es vismaz mēģināšu pārgremot to latviskumu ;)
[User Picture Icon]
From:[info]antuanete
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:20
(Link)
Nu nez, es kaut kad mēģināju un neiepatikās :)
From:[info]divi_g
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:28
(Link)
Nekas, tagad, tumšajos, garajos rudens vakaros es saņemšos un gremdēšos depre latviskumā ;)
From:[info]fanija
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:33
(Link)
Jā, ir viņš depresīvs gabals gan. Kā trimdas latvieša pašapziņas tēlojums ir labs, bet sazin kāpēc līdzi stiepti kaukt (nejaukt ar raudāt) gribējās arī man.
From:[info]divi_g
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:35
(Link)
Pēc visas šīs biedēšanas ar depr latviskumu man sāk rasties aizdomas, ka es to jau esmu lasījis, vēl kaut kad skolas laikā. Nu, sākšu lasīt, un tad redzēs.
Btw, kā Tev Markess?
From:[info]fanija
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:39
(Link)
Teikšu nepopulāri - bija labi, bet ne TIK.
Skolas laikā? Nū, vispār skolas obligātajā literatūrā viņa bija, bet ne gluži mūsu paaudzei, ja vien nepalikies vairākus gadus tai pašā klasē;DD
From:[info]divi_g
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:42
(Link)
Aa, nu līdz 100 vientulības gadiem tur, protams, tālu.

Nav jau obligāti skolas programmas dēļ, varbūt brīvprātīgā kārtā izlasīju - man kādreiz likās, ka spēju būt intelektuāls ;)
Bez tam man bija brīžiem progresīva skola, kas dažās jomās rāvās līderos. Un videnē es gāju jau daudz maz brīvvalsts laikā.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 10. Oktobris 2006 - 19:26
(Link)
izklausās kārdinoši, būs teju vai jāizlasa
From:[info]perkons
Date: 10. Oktobris 2006 - 17:55
(Link)
dienasgrāmatas?
From:[info]valiss
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:00
(Link)
Nē, tev laikam labpatiktu, ka visas grāmatas būtu ar tādām uzskrūvētam cenām, ka tās varētu atļauties pirkt tikai extrā gadījumos?
Zaibis kā .... Tu Esi. Par šitādu rīcību pie sienas vien varētu likt.

Man piemēram riebjas, ka literatūru ko Es kāroju iegādāties, izlasīt Es nevaru atļauties,jo tā piķo pāri 10Ls un vairāk. Man riebjas, ka grāmatas paliek dārgākas, un man viņas vajag savā privātajā īpašumā neviss aizņemties no Bibliotēkas.

Un kā bija padomu laikos? Tad laba , jebkāda literatūra maksāja kapeikas. Es vēlētos to atgriezt atpakaļ.

un vispār tā doma, ka žēl lēto gramatu ir pilnīgi idiotiska.Man tas izsauc sašutumu un izbrīnu, pat dusmas, jo tā jau viņas nav lēts prieks, un dažkārt nopērkot kādu dargāku, tajās nekā sakarīga nav. Tikai atkal sakopoti materiāli, informācija no citām grāmatām.
Un vissvairāk man riebjas, ka dažām grāmatām uzliek plēvi, un viņāmvar tikai vākus izlasīt, pat neizšķīirstīt. Tas ir tāpat kā pirkt kaķi maisā.
Grāmatas iepakot plēvēs ir perversi.
From:[info]divi_g
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:05
(Link)
> Un kā bija padomu laikos? Tad laba , jebkāda literatūra maksāja kapeikas.

Jā, ja varēja dabūt.
From:[info]valiss
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:19
(Link)
Nu pag, vai tad tais laikos PSRS nepārspēja pārējās valstis ar grāmatu lasīšanas ievērojamo statistiku?

Labi, tad jau nebija ko darīt, un TV arī laikam neko sakarīgu nerādija, vai nebija visiem.
Nu Es būtu priecīgs, ja tagad literatūra maksātu tik lēti.
From:[info]divi_g
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:27
(Link)
Mok ĶTR ar "Mazo sarkano grāmatiņu" izrāvās līderos.

> Nu Es būtu priecīgs, ja tagad literatūra maksātu tik lēti.

Jā, es arī priecātos, ja tagad tā literatūra, ko izdod tagad, maksātu tikpat, cik tad maksāja tā literatūra, ko izdeva tad un ko tad varēja brīvi nopirkt. Bet tā nu laikam ir atšķirība starp literatūru un sēŗiju "Pasaules bērni", piemēram :)
[User Picture Icon]
From:[info]antuanete
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:34
(Link)
Tu būtu priecīgs par sociālistiskā reālisma stila grāmatām un deficītu pēc tiešām labām Rietumos sarakstītām grāmatām (un iespēju trūkumu pie vairuma tikt vispār "ideoloģiskas nepareizības" dēļ)?
Bija jau lēti, jā, bet neaizmirsti lietas melno pusi. Kaut vai latviešu rakstniekus, kuri gadiem nedrīkstēja publicēties.
From:[info]valiss
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:40
(Link)
Nu pagaidi, Tā gan Es neteicu.

Es saku, ka man patiktu ZEMAS grāmatu cenas, nevis padomijas cenzūra.
Bet tagad tās paliek dārgākas arī tā iemesla dēļ, ka viņas nelasa un nepērk arī.

Un vispār, dažkārt lētākajās, plānākajās grāmatās var atrast tādus domu graudus kādus biezajās, enciklopēdijās neatrast.
Un Es esmu par zemām grāmatu cenām! Kurš vēl par?!
[User Picture Icon]
From:[info]antuanete
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:48
(Link)
Es arī esmu par zemākām cenām. BET. Zemas cenas var dabūt ar a)padomju stila valsts pasūtījumiem, kas pēc būtības neruulē b)lielu lasītāju skaitu c)zemu kvalitāti. Pieņemams ir tikai B variants, bet Latvijā ar tās nelielo iedzīvotāju skaitu pēc definīcijas to ir grūti nodrošināt. Salīdzini, piemēram, Mariņinas romānu cenu latviešu un krievu valodā - atšķirība ir reizes divas un vairāk.
Kamēr cilvēki neatjēgs, ka trula TV skatīšanās ir daudz nejēdzīgāka nodarbe par grāmatu lasīšanu, nekas nemainīsies. Ak jā, PVN likmi var pamainīt - es pat nezinu, cik tad tagad ir? Nekaunīgie 18%, vai kā?
From:[info]valiss
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:57
(Link)
nu kvalitāte, biznesss, mārketings..
Tas viss nestrādā grāmatu labā, un labāk nepaliks.

Bija tāda lieta, ka pēc padomijas sabrukuma, kad viegli kļuva pieejama visas agrāk aizliegtā, deficīta literatūra, trimdinieki un vispār sakarīgi teksti, cilvēki sāka samēra daudz un plaši iepirkt, veidot savas bibliotēkas, jo viņi nojauta, ka iespējams, atkal būs jāpaliek bez sakarīgas lasāmvielas.

Tas tā padomāšanai.

Bet grāmatas, avīzes izkonkurē interņets. Bet Es tomēr to neciešu. Lasīt grāmatas netā, tas ir mazliet nepierasti manā skatījumā.
un Trimdas literatūra man vēl tagad simpatizē.
Jā pvn -18% tāpēc vajag spekulēt ar bāzēm utt.
Kontrobanda.
[User Picture Icon]
From:[info]made_in_china
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:30
(Link)
Ir jau arī bibliotēkas.
From:[info]valiss
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:36
(Link)
bet man patīk, kad Es apskatos grāmatplauktā un paņemu šai mirklī to ko vēlos lasīt.
Lai viss ir pa rokai, Manā privātīpašumā.
[User Picture Icon]
From:[info]dienasgramata
Date: 10. Oktobris 2006 - 19:23
(Link)
idiņš, a kas autoriem un tulkotājiem maksās? kapeikas? paldies!
From:[info]valiss
Date: 10. Oktobris 2006 - 19:56
(Link)
Pats lops tāds!

Tas ir mārketings, laikam radošajiem cilvēkiem tāda lieta nav saprotama.
From:[info]buks
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:05
(Link)
Pārdodas, batjuška, maukas, aber grāmatas tiek pārdotas. ;P
[User Picture Icon]
From:[info]krii
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:30
(Link)
Domāju, ka šeit vārdu rotaļa bija apzināta.
[User Picture Icon]
From:[info]made_in_china
Date: 10. Oktobris 2006 - 18:29
(Link)
Man arī. Tās droši vien jūtas nenovērtētas. ;_;
Kaut gan... Lielākajā daļā gadījumu tā cena ir gaužām adekvāta.
[User Picture Icon]
From:[info]anonymous
Date: 10. Oktobris 2006 - 19:20
(Link)
Kaut kur ir izmestas?
[User Picture Icon]
From:[info]jubilacija
Date: 10. Oktobris 2006 - 19:42
(Link)
Bet Tu nežēlo, Tu nopērc un samīļo - uzdāvini kaimiņam, pirmajai skolotājai vai vienkārši kādai jaukai meitenei uz ielas:))
p.s. cik maz tomēr tādai romantikai sakara ar realitāti:((

Nepabeigtā dienasgrāmata